Feed me chocolate

Idag är jag trötter nummer 1. Vill bara sova och kan inte tänka ordentligt. Gårdagen måste ha varit en jobbig dag eftersom jag inte fungerar idag.
Stan först tillsammans med varenda jävla människa som bor här! Det gick inte att gå du följde bara med strömmen och förskte plocka med dig nått klädesplagg i farten. Lyckades iallafall införskaffa en riktig Lisa-tröja plus en till som jag ska lämna tillbaka. Tyckte jätte mycket om den i provhytten men när jag kom hem så kändes jag bara Nej den här vill jag inte alls ha!
Party på kvällen lika med utgång på Balzac. Skitkul! Även om magkatarren inte alls tyckte det var kul att festa så fick den allt vacker finna sig i festandet. Fick dessutom höra att jag var den fräschaste tjejen på stället. Okej han ville nog bara få ligga, men komplimanger tackar man ju inte nej till.

Lövångersrevyns genprep ikväll med Julia. Kan behöva mig ett gott skratt så jag piggnar till lite.  HOJ

Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha HOJ
Jag ville också ligga. Med dig.

2007-12-29 @ 19:03:23
URL: http://rosannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0