I'm head over heels

Faderittan faderittanlej jag borde inte vara vaken nu för jag är jätte trött men jag orkar inte gå och lägga mig. Har helt snott på dygnen nu men det passar ju till imorgon då man ska vara vaken till långt in på det nya året !!
Glitter och glamour hos Anna imorgon med champange och hela faddreullan. Men den blir inge champang i ögonen för det har mina vänner lovat. den smärtan...

Shoppade då loss med Stina idag inför morgondagen. Och vet ni vad, jag hittade ett par klackisar! Eller ja, den supersöta expediten hittade dom åt mig men iaf jag köpte dom. Så nu ska jag väl lyckas bryta fotleden imorgonkväll men jag ska försöka gå så stadigt som det är möjligt. Med andra ord, jag är sämst på att gå i klackar

Hm, borde jag sova nu ? Ja det tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0