Visste du att...

Jag har 2 extrajobb

Jag sög på tummen tills jag var ca 5-6 år

Jag är rädd för vatten

Jag har kunnat sitta på mitt hår

Jag har aldrig sett Pearl Harbor

Jag bet förr på tånaglarna

Jag har ett eget lekrum som fortfarande står kvar i källaren.

Jag har 1 undulat och 2 hamstrar nergrävda på baksidan

Jag har spelat fiol sen jag var 8 år

Jag rakar sällan benen

Jag både går och pratar i sömnen

Jag/min familj prenumererar fortfarande på Bamse och Kalle Anka

Jag har kvar min navelsträng

Jag samlade förut på kinderäggsöverraskningar

Jag har "opererat" mig för nageltrång

Jag har gått i en hjälpgrupp för jag stavade som en kråka när jag var liten

Jag har haft hjärnskakning

Jag har rygg och nackproblem

Jag har storlek 35 i skor

Jag kan inte säga myskoxe !

Jag har ansträngningsastma

Jag kan sätta det vänstra benet bakom nacken

Jag älskar att klösa på sårskorpor

Jag har hånglat med en tjej

Jag har spelat basket

Jag är rädd för myror

Jag kan vara en anings konflikträdd

Jag tror på spöken

Jag kan göra en "blomma" av tungan

Jag har en brun prick i ögat (och nej det är inte pupillen)

Jag har varit med i en gocart olycka

Jag går helst omkring naken/ i underkläder

Jag är svag för en viss vaggvisa (Brahms tror jag)

Jag är sämst på att byta duschhandduk

Jag är 1/8 same

Jag hör/har hört dåligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0