Men hej hur är det? Inge vidare men tackar som frågar

Två nätter i min tillfälliga lägenhet and I like it! Nära och bra till stan
Vaknade i morse av att katten Ester går på min rygg. Tänkte åh lite masage vad skönt. Okej AJ nahe ja det var ju inte lika skönt när hon började trampa in klorna i ryggen på mig. Jaha då vänder jag mig väl om då, nä men då blev det tydligen gos-tid tyckte hon.  Jag sover ju dumma katt !!
Påminner väldigt mycket om Katten Korven den här katten fast mycket mysigare



19 om 7dagar...

Kommentarer
Postat av: Sbf

Åh så härligt det låter! :D
finns inget bätte än lite självständighet bort från dha vuxna ;P

2008-04-20 @ 20:32:45
URL: http://sabefa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0