Please use me again or return me

Kollektivlivet har börjat på riktigt nu. Gud vad kul !!
Fast det kommer bli svårt nu när pengarna är slut ! Äsch vi får tänka positivt att det snart är helg vilket innebär party, födelsedag och besök. We like that

Föresten så vann jag enT-shirt idag av försvarsmakten. Var några skolinformatörer och hälsa på idag och den i klassen som var mest frågvis eller iaf pratade mycket skulle då få ett pris. Jaha och precis som dom flesta trodde så vann jag bara för att jag ställde 2 hela frågor i slutet. Fast med tanke på att alla andra satt tysta och vågade knappt andas så vare väl inte så konstigt.

Nu ska jag och AnnaKiranYlva gå och börja laga middagen så den är klar tills Stina gets back here. HOJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0