VIP-kväll

Åh herregud vad jag har ont i tårna ! JULA hade VIP-kväll ikväll och jag och Jessica skulle servera korv och kaffe.
-Vi tänkte, att ni kan ju som det där. sa chefen. Hahaha ja det stämmer ju men det lät bara så roligt när hon sa det.

Men jag som nu "kan" det här med att sälja korv med bröd, för det är ju såå svårt,  gjorde inte en ända! jag kutade istället omkring och fyllde på kaffet, drickor, värmde bröd, plockade bort skräp efter alla grisiga kunder samtidigt som jag försökte hjälpa behövande kunder. Det roliga är bara det att dom kan typ mer än mig. Har ju fan inte varit på JULA på ett halvår. Jag höll inte ens på att komma ihåg mitt anställningsnummer för att kunna stämpla in för dagen. Men nu är jag någorlunda back on track och förhoppningsvis skare gå bra att jobba framöver.

Sen har en av killarna som jag jobbar med haft ett ganska roligt motto:
Kan du vakna med morgonfrilla, har du för långt hår.
Med andra ord han har varit rakad. Och nu när jag kom idag höll jag inte på att känna igen människan när han hade hela skallen full med hår ! Och under hela kvällens gång, varje gång hann jag tänka vem är det? innan det kopplade


Föresten så luktar jag illa. Jag luktar som jag brukar göra efter att ha jobbat på isladan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0