Getbergsvägen ...

... ska det bli mitt nya hem kanske? Var ikväll med Tilda och kollade på en lägenhet. Känns så himla konstigt att ens tänka tanken på ett eget place. Eller ja eget och eget Tilda ska ju också bo där. Det är ju faktiskt jag som kommer vara hennes innebonede. Lägenheten var iaf jättefin. En stor 1a med stort kök och en walk-in-closet!! We love it! Blir knaske ändå lite trångt med 2 pers i en 1a men det ska nog lösa sig. Så länge vi slipper kliva på varandra är jag nöjd. Men mitt förslag att vi skulle ha en våningsäng tyckte inte Tilda var någon höjdaridé, hahaha! Okej jag vill inte heller ha en men det hade som varit lite smygkul med en bara för att det hade varit så konstigt. Fast nu ska vi inte ta ut glädjen i förskott. Vi får vänta och se hur de blir med de hela.
   Modern däremot tycker inte jag ska flytta än med tanke på att jag inte har någon riktigt säker inkomst plus att hon tycker jag ska sattsa på körkortet istället. Okej det kan hon ha rätt i men jag har ändå ingen bil. den tjurar pappa med att ha hela tiden. Men vadå, det är väl många som bor själva och lyckas klara sig igenom vardagen och ta körkortet utan att gå helt i personlig konkurs ? Sen så känner jag att jag inte är i något behöv av körkort heller. Men det är troligen för att jag inte vet vad jag går miste om och då kan jag ju inte sakna de heller. Dumma lilla flicka äre nog många som tänker då.
Jag måste hursomhelst skaffa mig ett tredje jobb. Vet ju inte hur länge och mycket jag får jobba på Jula och isladan är som mest bara en extra grej man gör för att de är kul. Så om någon vet något ställe som behöver extra personal typ kvällar och vissa vardagar och helger så är jag öppen för förslag :)

Kommentarer
Postat av: hmm

Det kan ju vara lite jobbig att dejta någon som delar på en etta ;D

2008-09-02 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0