Som bortblåst

Mamma håller på att städa bort min barndom!!
Bara för att syster Maja flyttar till Luleå nu för att plugga så har mamma fått för sig att rensa hela huset. Och med det så ryker mitt älskade lekrum! Okej nu vare ju som ett tag sen jag lekte där inne, men som mina vänner säger så är jag den mest sentimenatala människa dom känner. Med andra ord, jag kan inte kasta nånting. Har behövt Malins hjälp att rensa mitt rum varje gång och det finns alltid lika mycket att slänga.


Mitt älskade Belville som jag lekt med i oräkneliga antal  timmar. Vars jag än farit så har alltid en bit av Belvillet följt med. Sammanlagt tror jag att jag har 8 olika Belville som jag slagit ihop till ett ända jätte hus. Ambitiös eller vad ? Fast okej nu har huset förfallit en aning.


Hur många äger egentligen en Michael Jackson Barbie ? Jo jag!! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0