Flying panties

Fick mig en liten chock igår när jag kom hem från jobbet och hittar takfläkten full i TROSOR! But that's not all. På gardinstången hänger de än ännu fler trosor! Och i köket på varende köksstol hänger de inge mindre än - trosor! HAhaha lilla Tilda hade varit så duktig och tvättat men kom inte ihåg hur torktumlaren funkade så i ren desperation att få våra underkläder torra så hängde hon dom där de fanns hängutrymme.

Sen vad som gjorde de hela ännu roligare var att jag inte kom hem själv utan hade både Anna och Adam med mig. Efter att ha suttit en hel kväll och tittat på våra fina trosor så var jag och Adam bara tvungen prova starta takfläkten. Swooooch lät de bara så hade de flygit trosor överallt! HAhahahahaha

PS. De finns på film ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en redig karl och du en redig Tilda ;)

2008-12-05 @ 18:16:27
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: Rah

haha, men lägg ut den då!

2008-12-06 @ 14:02:17
URL: http://charleschili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0