Nödvändigt impulsköp


Var på stan igår och införksaffade en del julklappar. Good Job Lisa!
Men hur de nu gick till så slutade de hela med att jag köpte en bok till mig själv också! Har ni hört något så dumt! Jag köpa en bok?! Men de var faktistk inte vilken bok som helst, utan Twilight-boken: Om jag kunde drömma. Den bara stod där på en hylla på Åhlens och skrek efter mig att ta med den hem, så POFF hade jag köpt den!  And so far so good så jag ångrar inte mitt köp. Fast de bästa var nog ändå att i boken fick man med en rabbattkupong som gör att man får gå 2 och se Twilight billigare på bio. Awesome! Blir nog till att ta med sig Tildur som inte sett den än.

Kommentarer
Postat av: Saida

Tejpen är inslagen i ett paket.

2008-12-20 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0