Fly me to the moon, eller ja hem räcker

JAG HAR TRÅKIIIGT!
Sitter på Arlanda nu och väntar på att flyga ska komma så jag får fara hem nån gång. Okej jag hade gärna stannat längre i Sthlm men nu har mamma fyllt 50 och firandet är slut. Frida åker tillbaka till Irland och vi andra far hem till kalla norrland.
Firandet blev mycket lyclat och mamma blev så glad och REA-gänget var mycket roliga att se. Blev smått döv på mitt högra öra pga av en skrattande moder. Och det blev ingen shoppnig! BESVIKELSEN !!

Men nu kommer jag snart hem så nu vill jag höra allt jag missat på hela 2 dagar. Kan ju inte var allt för mycket, men jag hoppas iaf... See ya soon

Kommentarer
Postat av: pina

du har missat PLENTY!

2008-02-14 @ 20:00:29
URL: http://pina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0