Frosty the snowman

Herregud vilken snögubbe!
Har varit och byggt på megamonstret till snögubbe med Anton&Co. Den är nu bara sisådär 7 meter hög och 3 meter i diameter. Okej jag kan inte ta åt mig äran för dom första 5½ metrarna men jag faktsiskt stålt över mig själv som vågade sitta längt upp och bygga den fjärde och sista bollen! Eller ja egentligen är de hatten. Nu är de inte så mycket kvar innan den är klar. Nice!

Bilden har jag snott av Anton och är från tidigare när dom byggt på snömönstret.
Men ni får iaf en uppfattnig om hur enorm den är


Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha alltså det är sinnessjukt

2008-02-10 @ 23:00:52
URL: http://rosannaa.blogg.se
Postat av: Grodsnyggingen

Så fint det blev efter remaken :)Det är galet orätt vist att folk är bra på sånt

De var förövrigt inte en liten snögubbe ;P

2008-02-11 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0