The broken glass I stepped on, twice

Hej jag tror jag var trött. Har bara sovit 12 timmar inatt. Skööönt
party i går och jag vann 300 spänn på guitarrhero! Dom pengarna lär jag aldrig se röken av men jag låter det gå för den här gången

Sen tycker jag Stina-Pina ska vara tyst när hon gnäller över att hon har så stora fötter att hennes skor ser ut som båtar! Du hittar iaf skor ditt arsel. Jag måste ju shoppa på barnavdelningen med mina minifötter med storlek 35. Och dom skorna är inte alltid så fina! Däremot förjäla mycket billigare. Wehej fördel för mig !

Ps. Jag får lön på måndag både från islada och Jula !! HALLELUJAH min ekonomi kanske återställs nu
Frasses med fröken Olofsson nu. PÜSS

Kommentarer
Postat av: stinapina

fördelar ja. Bara fördelar.
so shut up :)

2008-02-24 @ 04:02:34
URL: http://pina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0