03.02

En mycket bra fråga är varför jag fortfarande är vaken när jag börjar 10 imorgon ? SOV QUINNA !

Shoppat idag. Var på jakt efter en mascara och skor. Kom hem med bla en mascara ( som planerat ), en t-shirt och 2 par jeans. (?!) Har jag råd med detta? Nä egentligen inte men jag blundar och låtsas att jag bara råkade hitta lite nya kläder i min garderob. Nej förlåt, stol.
Sen blev det impuls bio med fröken Olofsson som inte hade sett Sex and the City och snäll kompis som jag är så offrade jag mig att se denna underbara film en gång till bara för hennes skull.

Nä, men huvva nu ska jag gå och bädda min säng med nya sängkläder för att sen sova så gott så gott i sisådär 5 timmar. mysigt. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0