A dream will come true !


Jag är så glad! På söndag drar jag, syster, systers lover och systers lovers syster till Finland för att se SONATA ARCTICA!  Satan vad jag längtar! Fy bubblan vad dom är bra! Kyss mig långsamt så jag vaknar. Eller nej förresten gör inte det jag vill inte vakna ur denna dröm riktigt än.
Känner mig som ett barn på julafton

Och bara för de så tänker jag bjuda på 2 låtar med dom
Den första är den finaste låten dom gjort. Finns förövrigt ingen video . Den finns inte ens med på någon skiva. men den är underbar ändå
Och den andra är deras senaste singel. Videon är totalt värdelös och det saknas en bit av första versen men jag tror ni överlever. Enyoy ! I promise I will



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0