Kågevägen 31...

... är min tillfälliga adress. Iaf i 2 dagar till. Har bott här sen i måndags tillsammans med Kusin Sara. Varför ? Sitter kattvakt åt en annan kusin medan han och hans sambo + lille Sigge på 3 månader är i Lofoten på djuphavsfiske. Det bästa med att vara kattvakt är att deras super snygga lägenhet ingår ! Kan mycket väl tänka mig att bo här själv en vacker dag. Nån som vill bo med mig då för jag har verkligen inte råd att bo själv ? 


Förrestenså var konserten i Finland hur bra som helst. Publiken sög däremot. Man ska fan i mig inte stå still på en rock/metall konsert. Jävla puckon till finnländare. Vi skuttade, sjöng med, skrek och hade oss och alla bara tittade på oss som vi var dumma i huvet. But I don't care! Förövrigt fick jag höra av en +35 årig lule-bo att jag var vackrast i världen och att han lätt hade kunnat ta mig som fru. HAHAHAHA !!! Kunde ju tyvärr inte säga det samma om han

Nä nu ska jag fortsätta mitt Sex and the City maraton.  Ha dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0