Sing for the laughter, sing for the tears

Hittade precis en massa låtar på datorn som min vän Petra har sjungit in. Huuur fint som helst. Det är helt jävla omöjligt att inte få rysningar när den tjejen sjunger Himlen i min famn.
Första gången hon sjöng den var när vi höll på att repa till luciatåget i nian. Där satt vi alla i en trång musiksal och jag lovar att inte ett ända öga var torrt. Tänk då så maffigt det vart senare i kyrkan. Herregud! alla vi andra som stod utanför och väntade på att få gå in var tvugna kolla så ingen hade en svart rand längst kinden. Då hade vi ändå hört henne sjunga låten några gånger men det blev samma effekt varje gång. Hon gör den så bra !

Jag önskar jag kunde lägga in låten men jag har verkligen noll i koll hur man gör. Sen kanske inte Petra vill att jag lägger in den heller. Men det borde hon, det är ju en komplimang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0