Scratch my back !

Påfyllning av vaccination imorgon mot Hepatit A + en snabb titt på min fläckiga hud. Det där med snabb titt förstod jag inte. Vad tror dom att dom kommer att få ut av en snabb titt? Inse att oj vi kanske borde hjälpa flicksnärtan att bli av med det här. Men även om dom inser det så gör dom ändå inget åt det. Äsch prova det här så blire nog kasnke bra. Hör av dig annars. Jaha vad äre man har gjort i 2 års tid nu! Tröga läkare.
Känner mig som så där måttligt less på att vara full med torra fläckar som kliar. Att vakna mitt i nätterna för att man håller på att klösa sönder sin egen rygg. Eller när man på jobbet hjälper kunder samtidigt som man försöker klia sig på ryggen med en klädgalje. Ser nog rätt professionellt ut
Så om det finns någon snäll jävel där ute med långa naglar så tar jag mer än gärna emot en klining på ryggen


Kände att jag behövde få klaga lite. Over and out från prickikorven

Kommentarer
Postat av: Hemlig ;P

det finns ryggkliare på indiska, kostar 10 spänn, hur bra som helst!

2008-07-22 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0