Honey, I'm home !

Hej har ni saknat mig ? Home at last. Trögare än trögaste hemresan. 8 timmars väntan = BLÄÄ

Var så förbannat skönt att få sova i sin egen mjuka säng efter att ha spenderat en vecka på en stenhård bäddsoffa. Hade som ingen chans på dubbelsängen när 3 killar slogs om den så jag höll mig snällt till min betongplatta till säng.

Ensam tjej med 7 killar! Ja vad säger man? Nån som vill snacka smink och mens med mig kanske? Snälla, nån kanske, känner mig lite undernärd på sånna samtalsämnen.
Men det gick ändå hur bra som helst. Pojkarna var så snälla så. Fast lite tjejsällskap hade jag ändå, tack och lov annars hade jag kanske börjat klättra en smula på väggarna. Och 7 killar som sällskap innebar dessutom att man slapp bli raggad på av turkarna. Ingen är väl dum nog att ge på sig en tjej med 7 pojkvänner, hehe

Men en händelserik vecka kan jag inte förneka att det har varit. Herregud varje dag var nästan som ett litet äventyr. Solsting här, solsting där, turkist bad, guidad båttur med en massa SWIMBRAKE, fylletrattar till resesällskap, spräckta skallar, borttappade ägodelar, mycket dans på bardiskar, pajjade hissknappar osv. The list keeps going on. Hotellpersonalen hatade oss iaf. Men hallå, äre all inclusive så ska vi tamefan få supa hur mycket vi vill utan att dom gnäller. Det var bara bartendern The Russian Teorrist som var bra. Kebabmannen och hotellägarn kan ju gå och hoppa från taket.

Men sen så äre ju det här med att få färg när man är i utlandet. Alla andra i mitt resesällskap ser ut som pepparkakor förutom jag. Vanligtvis skulle jag ha sett ut som en kokad kräfta för det brukar jag göra när jag varit i solen för länge.Men jag klarade mig faktsitk från att bränna mig. Men ändå ser jag ut som vilken svensk som helst gör på vintern. Fattar ni hur blek jag var innan! Om man ser mig så skulle man aldrig kunna gissa att jag varit en vecka i utlandet.
Blir till att pressa som satan här hemma om nu solen bara vill titta fram nån gång.

Huvva vad jag surrar och går på. Nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch och sen leka med lilla skitungen Malin. Ha dé



Shawty got low low low low low low low low

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0