Stadsfesten

Men jaha då var stadens årliga höjdpunkt slut...
Blir till att vänta ett helt år på nästa stadsfest. Dåligt artistår däremot måste jag medge. Fast Europe var ju lite kul att se. Eller ja se och se, är man så kort som jag och Matilda är så ser man mest bara ryggen på personen framför.

Fredagen vare firmafest med isladan. Lite synd bara att medelåldern ligger på 16 år så jag Matilda och Jessica fick fortsätta festen själva inne på öltälten då dom andra inte kom in. Eller ja först vare deep talk med chefen. Hur underbar som helst! Sen partade vi loss inne på stadsfesten och lallade på i öltälte, inne på baja-majorna och självklart på Europe.
Lördagen vare förfest hos Kotten med alla burepojkarna och en liten hög från klassen. Mys pys! Dennis du är förövrigt sämst när det gäller att supa. Men det  var kul då hade vi iaf någon att skratta åt. Och sen vare bara till att dra ut på stan igen och börja härja. En snabb titt på Petter blev det mer orkade jag inte se. Dum idé måste jag däremot medge är att trycka i sig en langos och 10 minuter senare sätta sig i en karusell. Jag mådde måttligt illa när vi klev av kan jag lova.

Ska vi börja tagga Trästocksfestivalen och PDOL nu då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0