Hetare post får man ju leta efter

Hallelujah jag har hittat en studentklänning ! Men FAN för att jag ska ha så jävla små fötter ! Hittade världens snyggaste skor och självklart kan jag inte ha dom och inte finns dom i någon mindre storlek heller !
Förövrigt så tar det på krafterna att åka buss mellan Skellefteå och Umeå. TRÖÖTT !


Sen kan vi ju prata om gårkvällens "stora" händelse. Ungjävlar!
Kommer jag och Rosanna ut från Adams hus och ser hur grannen mittemots brevlåda brinner! Då har nån/några idioter gått och tänt på tidningen som låg där i. Och det brann inte lite heller. Jag och Rosanna försöker kväva elden genom att stänga locket, funkade inte, och Adam kutade in och hämtade vatten. Jaha elden släckt, går och knackar på hos ägarna för att berätta. Ut kommer det en medelålders man i bara en t-shirt och kallingar. Fint (?) Han gick iaf in och ringde polisen och vi stod kvar utanför som fån och viste inte om vi fick fara eller var tvugna vara kvar. Vi drog då iaf. Och jag tror verkligen inte att det kom någon polis heller. Fast vad hade det gett egentligen. vad hade dom kunnat göra förutom att se på en sönderbränd brevlåda ?


Kommentarer
Postat av: Lisa F

alltså jag har samma fotproblem it's sucky-sucky :(

2008-05-18 @ 20:04:11
URL: http://radiobedlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0