I vårt Fraggelberg

Gud vad kul Fragglarna ska bli film !! Eller en musikal för att vara exakt

image99


Mina älskade barndomsvänner! Och för alla er som inte vet vilka Fragglarna är så får ni nu iaf se en bild på dom. Blev faktikst chockad när jag upptäckte att det var få som visste vilka dom var. Har flera gånger försökt förklara för folk om Fragglarna och doozorna men alla har bara tittat på mig då som om jag inte var riktigt frisk i huvet och bara satt och berättade om min egen lilla låtsas värld. Men HA där ser ni dom finns visst !

Åh jag minns alla våra små dockar vi haft med Fragglarna. Och doozorna är så söta. Jag vill också ha små filurer runt mig som bygger hus av socker.

 


Kommentarer
Postat av: annab

jag vet inte eller alltså man är ju typ allt?
haha man snurrar som runt så det är som lite allt i allo
KOM Å BADA!! ;)

2008-05-15 @ 22:55:00
URL: http://annbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0