Min "nyktra" helg

Min vita helg som jag tänkte ha gick det ju som så där med.
Gårkvällen spenderades på Kåffiein med Anna, Stina, Ewe och senare även Ewes kusin Josse. Där satt vi och drack kaffedrinkar, iaf jag och Stina, som fick min magkatarr att vilja döda mig. Herrejävlar så illa jag mådde där ett tag. Men vi var ju inte själva där. Min syster befann sig på samma ställe. Bordet bredvid t om. Så jag satt och snackade åt två olika håll hela tiden. Sen när vi hade tänkt fara så skulle jag bara snacka lite mer med min syster. Det slutade med att jag blev kvar med dom i typ 2 timmar. Blev t om bjuden på en drink. Så där satt jag med min äldre syster och hennes tre killkompisar som alla pratade om när var och hur dom skulle sätta mig på. Var lite orolig för ett gangbang där ett tag. Sen när dom säger att dom ska dra med mig ut ikväll och supa ner mig vart man ju nästan lite rädd. HAha men kul för dom att gå ut med mig jag får ju bara gå in på olles typ. Fast det roligaste var när vi upptäckte att en av killarna, som är 10 år äldre än mig, var lika lång som mig! Hahaha! Eller nån millimeter längre faktiskt. Och jag är ju bara 159 cm lång!
Och idag så dricker jag vin med familjen och känner bara hur min mage hatar mig Plus att jag är kissnödig nu igen. Jag var ju för fan på toa för en timme sen!

Föresten så lönar det sig att jobba på Jula. Idag tänkte jag köpa nya hörlurar med tanke på att mina falligt sönder. Och bara för att jävlas så gick jag till informationsdisken för att "klaga" på den dåliga kvallan vi har. Det slutade med att jag helt plöstligt står med ett tillgodokvitto i handen som jag inte ens bett om. Hade aldrig tänkt tanken att jag skulle få ett eftersom jag inte hade med mig mitt gamla kvitto. Iaf så gick jag till kassan med dom nya hörlurarna och när man är anställd så får man ju personalrabatt. Så istället för att köpa hörlurar fick jag tillbaka 20 kr! Man kan nästa säga att jag fick betalt för att ta dom. Haha tänk om det alltid kunde vara så


Fan vad långt det blev. Jag brukar ju inte vara långskrivarn. Äsch nu kände jag för att vara det. Toan nästa. Hojj

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ah haha :D

2008-05-10 @ 23:52:14
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: annaoo

Det roliga är ju hur du påpekar hur LÅNG du är, när KORT är så mycket mycket mer passande?

2008-05-11 @ 11:56:50
URL: http://annaoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0