Nu börjar nedräkningen

Jaha snart står vi där och på torget och sjunger. Om exakt en månad. Satan,  jag får panik !!
Vad ska man göra då!? Måste jag ta tag i mitt liv? Är det dags att bli vuxen? Helvette heller jag är inte mogen att bli vuxen än ! Dags att bryta en 12årig vardagsrutin och skaffa sig en ny. Jag vill verkligen inte ! Är inte riktigt så förtjust i att bryta en vana bara så där. Jag tror jag stannar kvar på skolan. Bara smyga runt som en skugga och efter några år bli en myt som ingen riktigt vet om den är sann eller inte. JA den kör vi på

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nä, den har vanan vet jag inte ritkigt om jag pallar att bryta jag heller. FY. Det känns ju rätt så overkligt?

2008-05-05 @ 21:44:06
URL: http://rosannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0