WoW

Storebror: hur gåre ?!
Lillebror: jadu

Lillebror: det gå väll antar jag :F

Lillebror: själv ?

Storebror: jorå än har inte pumpen lagt av...

Storebror: 70 ?

Lillebror: låter härligt :F

Lillebror: näefan

Lillebror: 68 :(

Lillebror: har inte orkat lira

Lillebror: har dock skaffat crusader till min twink :)

Lillebror: kingen vad jag slayar
Storebror: twink ?
Lillebror: min lvl 29 warrior
Storebror: ah nice : )
Lillebror: dom kallar ju såna där über low lvls för twink :F
Storebror: är de folk som lirar 29 pvp fortfarande ?

Lillebror: jofan

Lillebror: hur mkt som helst

Lillebror: mkt shamaner

Lillebror: :S
Lillebror: på alliance
Storebror: haha fan va nice : P
Storebror: göra en pala kanske ?=
Storebror: : )
Lillebror: har kikat lite på olika speccs
Lillebror: för 29 paladin


Hahaha hur kul är inte det här att läsa! WoW-spelare har fan i mig ett eget språk! jag fattar ingeting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0