Scar Tissue

Jag är så äcklig att de bara skriker usch om mig! Är i stort behov av en dusch men jag är lite för feg att duscha med stygnen på axeln. Även om jag tror att såret kan behöva en uppfräshning för att läka bättre så är jag rädd att de ska göra ont son fan eller att jag ska lyckas förstöra de så jag får ett ugly jävla ärr efteråt. Har ju nog problem att luta mig bak mot nånting. Sova innebär att sova antingen på vänstra sidan eller på mage. Nått annat går inte. och att få en hand eller en arm lagd över är en ren plåga.
Hade varit så mycket lättare om stygnen inte suttit på ett ställe som man faktiskt rör på. De töjer och drar i huden så fort jag rör armen, så att jobba igår var inte en toppen idé men jag överlevde ju så...


Haha, jag älskar att  man ser exakt vars plåstret suttit

Kommentarer
Postat av: Rahhhhh

vad fint=)

2008-11-06 @ 14:19:08
Postat av: Sara

Ser ut att ha ingått i halloween firandet nästan! Haha, frässsigt snygga märken =S UUUSH!

2008-11-07 @ 17:18:24
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0