Disney Fairies

Igår kom Tilda hem från Canarieöarna. Brun som fan! Känner mig sådär lagom blek/genomskinlig.
Hursomhelst så har jag den gulligaste rumskompisen. När jag kom hem från Irland förra veckan så var jag lite ledsen och ganska så chockad över mig själv att jag inte hade köpt någon handväska, så igår då Tilda kom hem så är de första hon gör att slänga upp en present åt mig. Och ni kan aldrig gissa vad de var! Helt rätt! En handväska! Men inte vilken somhelst utan en turkos metallväska med pärlhandtag och en bild på Tingeling!! Och som topping på glassen så innehöll denna väska en påse full med kakor! Kalla mig kakmonster.

Förstår inte hur bilden kunde blev så dålig men, aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0