Har fortfarande inte packat upp min resväska

Och där var stygnen borttagna och jag kan äntligen få klia mig! HURRA!! Men klia försiktigt sa läkarn/systern så jag inte kliar sönder något. Ska försöka vara försiktig...

Klev förövrigt upp tjugo över sex i morse. Var inte ett piggt penntroll som vaknade då. Blev hemskjutsad, försökte sova lite till, vilket självklart misslyckades, för att upp och iväg till vårdcentralen. Men då fick jag sova 2 timmar till sen när jag kom hem igen. Sen blev de latartid och vipps så har hela dagen gått och jag har fortfarande inte diskat eller gjort allt annat jag hade tänkt hinna idag! Ska jag vänta med disken och bege mig hem till mor&far redan nu eller ta tag i högen som riskerar att ta över köket inom en snar framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0