Julfest i november ?

Så var Julas årliga julfest av stapeln och de är inte ens i närheten av december!
Hursomhelst så var de trevligt med god mat/dryck och en massa skratt. Alla fick varsit uppdrag som man skulle utföra under kvällens gång. Te x ge skamliga förslag men samtidigt vara pryd, skrika I'm crazy var och varannan menning, försöka inpränta i alla dom 7 dödssynderna, avsluta varje mening med -men då har jag faktiskt kille, eller min favorit (som herr Boss fick) hålla i en allsång ala Schlager efter varje skål! Han var smått less efter fjärde skålen. Själv skulle man skrika åt alla så fort dom ställde eller satte sig ner att nu tar ni och lugnar ner er! Vart som lite hatad ett tag innan folk började fatta var jag höll på med.

Sen kan jag ju meddela att Emma drack renkuk (!) Tydligen en delikatess som hon fått smaka på nu. Vet inte om jag är direkt avundsjuk.

Sen vare full tjå med en massa andra leker och självklart, mitt lag vann! Hubba Bubba coccos klubba! tror jag våran hejjaramsa gick? Som pris fick alla en liten gottepåse fylld med Julas egna varor. Tex vattenflaska, tändstickor, magneter m.m. Och alla där de står Jula på. Precis sånt jag alltid velat ha! Hahaha



Nu ska jag packa in mig i en stor filt med halstabletter och snorpapper nära till hand och tycka alltmänt synd om mig själv. Awesome...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0