Killing me softly

Någon som vill ta över min kropp tillfälligt? Inte de inte? Fan...
Har ju som varit ett intressant dygn. Skittrevlig kväll med kräftskiva och en massa vin. Men kvällen urartade där på slutet då hela magen min börjar krampa ihop och smärtan gör att jag tillslut spyr. Men det hela går inte över efter att jag lättat på trycket utan fortsätter krampa och ha sig att jag spyr ännu en gång. Sitter där helt förlamad på Rosannas altan, kommer hem väcker mamma hamnar inne på toan halverst liggandes över toastolen och vill bara gråta över smärtan. Spyr självklart en gång till, blir liggandes på toagolvet med en vetevärmare medans moderns fixar fram spyhinken vid min säng. somnar kramandes denna underbara vetevärmare vaknar på morgonen i hopp om att de hela ska ha gått över. Så fel man kan ha...
Har tack och lov inte varit lika illa som igår kväll men ändå inget jag skulle rekomendera andra att prova på. Känns som om min livmoder försöker göra ett tapper försök att lirka sig längre upp i kroppen. Mensvärk skulle nog många kalla de men det känns verkligen inte som så. inte ens i närheten. Plus att det inte är tid för mensvärk heller så den idén synar jag. Och jag som skulle upp och jobba idag. Blev inget av kan jag lova.
Ska hursomhelst till läkarn imorgon men då för att ännu en gång kolla huden. får väl dra upp helgens händelser också men nu känns det som om jag vill koncentrera mig på huden så jag blir av med dessa fläckar/utslag/svampar. Kärt barn har många namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0