Mamma Lisa ?


Jag börjar misstänka att min pappa är sugen på barnbarn men han vill inte inte riktigt erkänna de. Kan som slänga in en kommentar mitt iallt och sen bara nä jag skoja bara.Makes you wonder. Dom flesta i mina föräldrars umgängeskrets har barnbarn nu, så mina föräldrar börjar kanske känna sig utanför då dom inte har nå bilder att visa upp och skryta om hur duktig lilla LisaJr var när han spydde upp hela middagen över morfar ? Jag tycker istället dom ska känna sig unga då dom inte behöver kalla sig själva för mormor och morfar. Men dom ska väl för fan inte titta på mig om dom vill ha barnbarn. Frida är ju älst! Eller varför inte Emma? Fast Maja har ju faktiskt pojkvän så ge henne pikarna istället!

Men som mamma sa: Mina döttrar ligger inte still så länge...
Hahaha true mabey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0