Paint it White

Shiit pommesfrites jag känner mig som värsta Johnnie i RoomService. Bara målar och målar i lägenheten, men ett varv till blire sen kommer vägarna lysa så vita och fina som de är möjligt! Tills jag i fyllan och villan kommer insnubblandes med lite kladdiga och smutsiga händer och lämnar ett saftig spår av handavtryck längst hela väggen tills jag hittat min säng. Haha nämen nu ska vi inte överdriva. Jag är ju nykterist... i 3 veckor till
Tilda har t om lovat att jag ska få mig ett eget spritskåp i köket!! Hahaha problemet blir bara att jag lär väl glöma i vilket av alla skåp jag lagt de i. Finns nästan lite för många skåp för att vi ska kunna fylla ut dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0