Welcome to my crib

Fick ett sms idag av min chef Carina: Grattis. du får flytta hemifrån :-D

GAAAH!! Hon har alltså fått den ena lägenheten vi kollade på och nu köpt den åt sin dotter Tilda så vi kan flytta in där !! HAHAHA fyfan vad overkligt allt känns! Ska lilla jag lämna trygga Nyponvägen för att nu bege mig till Getbergsvägen ? JAA DET SKA JAG !! Helt underbart! Fick t om nyckeln idag så nu kan alla som vill få sig en guidad tur genom våran lägenhet.
Men inflyttningen blir inte fören i oktober för då får vi våran soffa och matbord så tills dess ska vi bara måla, riva, bygga och fixa till de så det blir så mysigt så.

FAAAN VAD KUL!  Getbergsvägen 30, here we come

Kommentarer
Postat av: ewe

hahah WHAAAAT??

2008-09-02 @ 20:23:23
Postat av: rosanna

HAHA SKÄMTAR DU?

2008-09-03 @ 16:07:46
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0