Lilla uppkörningen

Jag måste hitta mig en jacka de här funkar inte!
Fy arsel så varmt! Hade först tänk ta en långärmad tröja men thank god tog jag en t-shirt direkt under jackan. Men fan vad jag svettades ändå! Hade jag tagit den långärmade däremot, oooh jag vill inte ens tänka på hur genomblöt jag hade varit då! Var inte dirket svalt i körskolebilen även fast jag hade igång AC. Min körskolelärare frös nämligen så hon ville ha lite värme på. Huvva!

Lilla uppkörningenen alltså. Gick väldigt bra faktisk! Hade de varit den riktiga uppkörningen, så hade jag ändå inte klarat den... Jag tittar mig tydligen inte tillräckligt mycket runt omkring när jag backar. Men what a heck, bara att göra de på uppkörningen så är körkortet mitt förhoppningsvis !!


Kommentarer
Postat av: pina

ääh lilla uppköningen går alltid skit :)

2009-04-23 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0