Sexuella tjänster

Tvättdag än en gång. Och de är fullt i torkrummet?! Hur är de möjligt? Hatar när folk inte hämtar in sin tvätt efter sig utan låter den gärna hänga hela dagen, kanske även till nästa dag nångång. Vi andra som då har tvätttid rymms ju inte då! Och jag tänker inte vara som den lilla gamla tanten som går och viker folks tvätt som hänger där inne. De får dom fan göra själv.

Sen om någon är sugen på lite njutning så tror jag mycket väl att våran ena tvättmaskin kan erbjuda de. Satan vad den skakar och vibrerar. Börjar bli lite orolig att maskin snart ska ta och vandra iväg eller att luckan ska flyga upp när som helst.
Bara att säga till så bokar jag en tvätttid så får ni provsitta tvättmaskinen :)
Om den håller däremot vet jag inte, men de märker man väl då.







Hurra, elektrikern har varit här så vi har äntligen fått en fungerande lampa i garderoben!! Har inte haft sen i slutet på oktober. I can see the light!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0