Sony Ericsson W595

Ska de här bli min nya mobiltelefon? De lutar då åt de hållet. Den ända telefonen jag hittat hittills som har sett tilltalande ut. Jag är ju som lite så att de yttre på min mobil spelar stor roll. Den ska vara estetikst tilltalande tycker jag. Låter kanske dumt men sån är jag, so shoot me.
Sen verkar just dom här mobilerna vara bra i sig. Lite dyr bara, får se om modern är så sugen på att betala så mycket för den. ( hon har lovat mig en ny mobil i 20 års present )
Tyvärr har denna telefon en stor saknad enligt mig och de är en spegel i displayen. Hur ska jag överleva! Har man vant sig vid en sån så är de svårt att vara utan. Och gå omrking med en liten spegel i fickan känns bara dumt.
 


Egentligen vad äre med mig och blommiga mobiler? En mobil kan ju vara fina även utan blommor, men de har som blivit nått jag fastnat för. Okej min första var ju ful och tråkig, men den var superhipp när jag köpte den. Haha


             ?

Kommentarer
Postat av: pina

Jag ska då satsa på en sonyericsson w715, är inte så mycket för blommiga mobiler ;)

2009-04-06 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0