Talludden

Nu är jag hemma igen från skogen!
Huur mysigt som helst har de varit. Superfin stuga! Även sovstugorna. Kändes som jag och Robin sov uppe på annexet ala Sällskapsresan. Och vi har bara varit 13 pers, 5 hundar och 1 katt i den inte allt för stora stuga. Men de funka!
Helgen har då bestått av lite släktträff, skoterkörning, grillning, solning, hundparning, vattenskidor, singstar, guitarhero, badtunnebadning, inge varmvatten i duschen, mat, skratt och en hel del jävla massa vin! Tror vi kom fram till att vi hade druckit mellan 15-20 liter vin tillsammans. Plus en massa cidrar, öl, mintu, tequila rose och vad allt vi nu kom åt. Inte så nykter helg med andra ord.

Om vi siktar in oss lite mer detaljer på vissa saker så:
Skoterkörningen var hur jobbigt som helst för snön smällte förfullt så de var en massa ovanvatten på sjön, så du fick fan i mig nästan inte släpa på gasen med skotern utan bara gasa som fan annars riskerade man att köra fast.
Solningen gjorde så jag nu har bränt mig på bröstet och lite i ansiktet. Oväntat...
Vattenskidor är ju kanske inte de första man väntar sig att någon har gjort mitt i vintern, men som sagt de var ju så förbannat mycket ovanvatten så de gick! De hela började med att vi åkte tefat efter skotern, men man blev så förbanant blöt om man tappade taget. Sen byttes de till wakeboard (stavning?), bara åka dirket på fötterna och till sist då vattenskidorna. Jag och John hämtade filmkameran så körde vi bredvid den andra skotern och filmade. Blev en lite skumpig film men fan så kul att se när Robin lyckades göra snygga dykningar ner i ovanvatten med huvudet före, och inte bara en gång utan 3-4 gånger! Han vart jävligt  blöt, ja.

Underbar helg med andra ord!
Och bilderna har jag snott helt ärligt av Annelie.

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0