A big piece of me left, when you left

Imorse drog fröken Olofsson till Australien.
Ett helt jävla halvår ska hon vara borta!!
Hur fan ska jag överleva de?! Vi har knappt varit ifrån varandra längre en nån vecka på 17 år!!
Kommer bli jättekonstigt att inte ha henne längre bort än ett telefonsamtal. Från att ha bott 30 meter från varandra till att nu vara på varsin sida av jordklotet.
FY FAN VAD JAG KOMMER SAKNA DIG DIN FULING!!

Tack och lov för dig Stina att du fortfarande finns kvar i stan annars hade jag spenderat de kommande halvåret liggandes under täcket och bara gråtit.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag då :(

2009-12-03 @ 15:51:57
Postat av: Anna

pussi puss :)

2009-12-10 @ 05:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0