Now you know

5 saker ni kanske inte visste om mig.

1: Jag är läkarrädd. Okej inte för att bara träffa en läkare på typ små undersökningar eller ta sprutor, men så fort operationer eller allt som har med att jag ska bli skuren i kommer på tal vill jag fly och gömma mig under täcket. Därav varför jag har haft moraliskt stöd med mig både när jag "opererade" mitt nageltrång och tog bort en leverfläck. Nån måste ju hålla mig i handen!

2: Jag kan få panik
om jag får reda på att nån inte tycker om mig eller är arg på mig, och försöker typ allt för att få den personen att ändra sin åsikt. Personen behöver ju inte börja älska mig med iaf inte tycka illa om mig/vara arg på mig längre.

3: Jag har ett ganska grymt sätt att säga att jag tycker om/älskar folk i min omgivning. Istället för att säga rakt ut så kallar jag dom istället för saker, typ pucko & tjockis eller så drar jag ett elakt skämt på deras bekostnad. Hemkst I know men jag menar aldrig nått illa i de utan tvärtom.

4: Jag kan lätt börja gråta
ifall nån skriker och är arg på antingen mig eller nån annan. Inte för att jag blir utskälld utan bara för att jag tycker inte om när folk skriker, bråkar och är arga. Man ska vara glad! JÄMT!!!

5: Jag är smått konflikträdd.
Mest bara för att risken att såra nån finns. Plus somsagt vill inte att nån ska ogilla eller vara arg på mig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0