Ja jag har tråkigt!

Jag har så förbannat lite att göra!

1. Put your music player on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS!!!
4. Write a comment about it


IF SOMEONE SAYS “IS THIS OKAY” YOU SAY?
"Just like a Pill"
Kommentar: Hmm? Alltså kan de ju inte ha varit så bra?

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?

"Good enough is good enough"
Kommentar: Sedär ja! Jag duger som jag är!

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
"Reflection"
Kommentar:Eh vi ska vara spegellika?

HOW DO YOU FEEL TODAY?
"Mad world"
Kommentar: Jag är tydligen på väldigt dåligt humör, hahaha

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
"When you're gone"
Kommentar: Låter som mitt mål i livet är att ha död på nån?

WHAT IS YOUR MOTTO?
"We will be burning"
Kommentar: Yeah feeling hot hot hot

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
"Welcome to my life"
Kommentar: Jag är tydligen väldigt välkomnad in i deras liv! Låter ju inte helt fel ;)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
"Devil In A Midnight Mass"
Kommentar: Jag verkar inte tycka om dom direkt

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
"Father of a son"
Kommentar: Antingen funderar jag på om jag själv ska bli pappa eller vem som ska bli pappa till min son?

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
"Helena"
Kommentar: Vill jag bli min tremening?

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BESTIE?
"Family Portrait"
Kommentar: Hon tillhör familjen :)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
"Rehab"
Kommentar: Robin är som en drog för mig! Hahaha

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
"2000 Light-years of darkness"
Kommentar: Dom kan ju inte sen mig som en glad person ?

WHAT SONG WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
"The Kill"
Kommentar: Eh den handlar ju om att ha blivit helt förstörd i ett förhållande! Kanske inte så passande på ett bröllop?

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
"Worker Bees"
Kommentar: Ja jag har ju verkligen fått slitit som ett bi i mitt liv!

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
"The memory remains"
Kommentar: Ja jag tycker de är viktigt att föreviga minnen :)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
"You know I'm no good"
Kommentar: Jag är rädd att ni ska få reda på hur hemsk jag egentligen är! Oh no!!

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
"My all"
Kommentar: Alla mina hemligehet är mina största! Mohahaha ni får ingen veta!



Hahaha för en gångskull fick jag typ vettiga svar på nästa alla frågor! Sånt brukar inte hända! Och jag fuskade för en gång skull inte! De brukar jag göra i såna här lekar, men de gick ju bra utan fusk idag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha. den gjorde jag ja med nån gång för ett "länge sedan" som jag inte kommer ihåg :P skit roligt!

2009-12-07 @ 17:45:12
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0