Julfest med Jula

Blev en ovanligt skötsam firamfest för en gångs skull! Ska vi tro att de var för att några respektive var med och man inte ville skämma ut sig eller var de för att jag var skötsam de inte spårade ur? Hmm värt att fundera på!

God middag iaf och roliga uppdrag.
Mitt var att så fort nån av mina bordkamrater pratade med mig skulle jag säga: Vad snäll du är som pratar med mig! Och sen smälla till dom? Haha jag unvek smällarna. Men de gick väldigt fort så var mitt uppdrag avslöjat och mina bordkamrater var smått less på mig. Andra fattade inte att de var mitt uppdrag och svarade: jamen jag tycker ju om att prata med dig! Hahah tyckte jag var lite gulligt.
Stackars Ida däremot som var tvungen svepa sitt glas så fort en skål utbringades. Och de blev många skålar under kvällens gång!

Somsagt skötsamt värre för att vara Jula. Vi roade oss med att visa våra tungkonster (?)
Dock fick en stackars kondom (som tydligen skulle lysa i mörkret, vilket den inte gjorde) lida lite. Den hamnade på en flaska, i josses urringning, slets i tusen bitar, hamnade på Josses arm och näsa och på mitt huvud  där den fick agera hårband. Int så bekvämt.
Och även denna gång så urartade del lite smått med ännu ett pusskalas, fast denna gång mellan paren och inte kollegorna!

Blev däremot inte lika mycket bilder tagna denna gång som förra. Glömde som bort att jag hade en kamera framför mig. Men här har vi iaf ett urval av dom få bilder som togs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Okeeej så bra :D

2009-12-07 @ 07:47:52
URL: http://malintegelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0