Luleå med sis

Igår blev de en shoppingrunda till Luleå för mig och Emma. Maja bor ju redan där så vi plockade bara upp henne.
Blev en hel del julklappar både till andra och till mig själv! hehe
Bara en juklapp kvar nu tror jag!

Vi hann både igenom stan, ut på DollarStore och sen en vända till Storheden. Ville kika in på Luleås Jula ;)
INTE lika fint och organiserat som oss! Fanns som ingen ordentlig mittgång, värdens minsta lagerdörr, kaos i hyllorna - djursakerna vid utedassprylarna(?) och leksakerna vid platt-&locktängerna(?) Alltså helt omöjligt att hitta vad man ska ha. Nae de blir minus poäng för Jula Luleå och pluspoäng för Jula Ske-å!






Sen Maja så förstår jag inte vad du gnäller om! Jag hittar då flera bilder där bara du och Frida posar tillsammans! Du är bara dålig på att söka!


Kommentarer
Postat av: maja

men guuuuuuuuud!!! jag har typ aldrig sett dessa bilder!!? inte undra på att det inte finns fotobevis av mig och frida när du och emma håller bilder hemliga!!!!

2009-12-16 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0