Sista helgen före Jul

Usch och fy så mycket som ska hinnas med idag! Har inte tid att sitta här men jag gör de ändå!



Vi kan börja med lördagen då jag först jobbade, la la la skittråkigt! På kvällen däremot blev de party med La Syster! Förfest hos icke rumsrena Micke för att se dra ut på Folkparken ( av alla ställen ) där Sledslaiers, eller hur de nu stavas, hade releasefest för deras nya film (?) Låter ju inte så hippt men de var fan i mig svinkul!! HUUR mycket folk som helst och jag och Emma drack världens starkaste drink tror vi för båda blev aspackade på den! T om Micke blev rejält susig i luvan på den! Fick höra av flera att jag var söt, komplimanger tackar man ju inte nej till ;) blev även frågad om jag var singel. Svarar nopp och han säger - aja man måste ju fråga iaf, och fortsätter ragga på mig ändå. haha. Men bästa kommentaren fick jag ändå av en gammal arbetskompis som sa- Vad söt du blivit!  BLIVIT?! Har jag inte alltid varit de? Om inte, vad var jag innan?
Kl 3 gick jag och la mig. Då hade jag inte druckit annat än vatten på 3 timmar men var ändå påtok för överförfriskad! Och under kvällens gång hade jag bara druckit 2 vinglas och 1 drink. De ska man inte bli så full på!! Drinkens fel alltså!!

Kl 8 på morgonen vaknade jag och snart dags att fara och jobba. Kan ju inte påstå att jag mådde sådär extremt jättebra under hela dagen. Var inte bara 1 kund jag höll på kräkas på, men som tur var blev de inge kräkas av.
På kvällen bar de av för mig Robin, Jossan & Krille till Ö Falmark för att hälsa på Ida och David. Och vi lekte världens roligaste lek tror jag. Och bara för att de var så roligt tänker jag berätta hur de går till ifall de är nån som vill prova de.

Alla skriver ner 2 ord på två lappar ( substantiv "Substantiv är namn på ting, sådana som boll och ring" )
Man leker i lag
Första laget drar en lapp och ska då beskriva ordet med andra ord ( är de tex julklapp får man inte säga får man på julafton eftersom jul återkommer i båda orden )
Försök så många lappar som möjligt på 30 sekunder
När alla lapparna sen är slut så räknas man poängen från första omgången och lägger tillbaka lapparna
Andra omgången ska man dra nya lappar från samma skål men den här gånger ska man förklara dom genom charader. ( man får inte peka om de tex är en gardinstång )
Alltså måste man komma ihåg vilka ord som finns på alla lapparna
Lapparna slut = räkna poängen
Tredje omgången ska man beskriva ordet på lappen med bara 1 ord!
Och fjärde omgången får man bara använda kroppen från axlarna och upp. Alltså bara huvudet. Inga ljud! Bara huvudet!
Och de är som sagt samma ord som cirkulerar genom hela leken så memorera dom.
Hur jävla kul som helst!!
Försök t ex beskriva en avmaskningsspruta och bara använda huvudet! Hur lätt tror du de är och hur jävla snygg är man!
Prova!! You're gonna love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0