Vuxenpoäng!

Förbannat så mycket vuxenpoäng jag tjänat ihop och fler blir de ikväll!
I lördags var de som sagt julfest med Jula och man skulle ha respektive med sig. Hur vuxet låter inte de?
I söndags var jag och Robin på dubbeldate med Robin och Janni som innebar både dinner and a movie. Vuxet värre!
Och ikväll ska vi fara och hälsa på Ida ( min kollega ) och David ( Robins gamla klasskompis ) hemma hos dom i Falmark. Robin har ju dessutom inte träffat Ida & Davids avkomma än. Snacka om vuxenpoäng!
Vi bara hänger och hänger med andra par hela tiden!
Hmm borde man bjuda hem en massa par på en riktig parmiddag eller är risken att min vuxenpoängräknare blir alldeles överhettat av alla poäng jag samlar på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0