Cause I'm hot and you're cold

Min hals tänker ha ihjäl mig, jag lovar!
Har en otroligt sexy vioce som gärna går upp i falsett lite då och då. Min skalle känns som en tung jävla klump som min taniga lilla hals inte orkar hålla upp. Har dock ingen feber. de var typ chokerande! Men tydligen var jag ovanligt jättevarm att sova med i natt, fast själv så frös man och försökte sno åt sig lite extra värme genom att ligga så slickad som möjligt mot Robin. Helst hade jag typ legat under honom men då hade jag riskerat att kvävas så de hade nog varit en dum idé...
Jag har inte tid att bli sjuk nu! För mycket jobb nu som inte får missas för jag behöver pengarna plus att de är party imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0