I am a demon, free from sin

Äntligen en liten stund för mig själv!
Har jobbat och jobbat och jobbat! I onsdags hade vi inventering. FYFAN säger jag bara. Jobbade från 12:00 till 23:30. De är fan länge! Var ett riktigt think-happy-thoughts tillfälle : Pengar, pengar, pengar...
Kom hem för att gå och sova för att lika fort igen stiga upp och jobba lite till. Tillbringade hela torsdagen med att plocka PostIt-lappar från varenda etikett i hela butiken efter inveteringen. Blev en hel del lappar ja.
Och idag fredag började inte alls bra! Vaknade halv 9 när Jessica ringer och säger att hon är här nu för att vi ska fara på jobbet som börjar kl9. Paaaniiiik!!!  Var bara att skutta upp ur sängen fortsomfan och på med lite kläder. Slänga ett äpple i väskan för att sen hoppa in i bilen och sminka sig där. Stressen i sinne! men vi kom iaf fram i tid och hann t om vara med på slutet på morgonmötet.
Och imorgon äre bara att kliva upp och jobba lite till. Huvva nu är jag less. är inte van att jobba så här många dagar i rad.



Justja, nur har jag även köpt den andra Twilight boken: När jag hör din röst.
Jag längtar att få börja läsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0