Skratta åt mig

Nu äre verkligen Grattis på mig!
Tilda skulle fara och handla och skulle få betala med mitt kort för jag har typ inte betalat nått av maten den här månaden. Ger henne min kod och skickar iväg henne. Efter ett tag ringer Tilda och frågar vad de var jag hade för kod. Jag ger henne den igen, hon säger att de funkar inte. De godkänns inte! De var ju jävligt konstigt tyckte jag för jag vet att jag har pengar. Så hennes mamma betalar våran mat och Tilda går och provar i uttagsautomaten. SWOOP så tar maskinen mitt kort!! SATAN!!

När Tilda kommer hem igen får jag mig en riktigt tankestället och efter att ha funderat och kollat upp lite så slår de mig att jag gett henne min GAMLA kod !!! Den kod som jag älskade men som blev utbytt till en inte lika bra kod. Så när hon frågade mig om min kod så var de den bra som ploppade upp i min skalle och jag berättade t om alla mina tankesätt jag hade för att komma ihåg den koden. Min nya kod hade jag som inte tankesätt till den kunde jag som bara när jag hade maskinen framför mig.
Är alltså utan pengar tills nästa vecka nån gång. Awesome...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0