Russian Roulette is not the same without a gun

Första gången på typ hundra år jag är hemma känns de som. Men jag tycker om att vara borta så jag klagar inte. Däremot klagar jag över att ha halva käften bortdomnad. Men sånt får man leva med när man lagar hål i tänderna med bedövning.

I lördags var de 40-årskalas för moster Lotta. Sådär lagom kul som släkträffar brukar vara. Blev onyktrig på ingenting, fördel eller nackdel? Robin buggade upp min mamma och tog sig en svängom även med mormor. Blev utvald av moster i en lek som den terndigaste där och ska därför i april ta med mig moster på något trendigt som jag ska bekosta. Förslag tack !!

Dagen efter var en riktig bakisdag and I like it! Vi vaknade inte fören kvart över två, spelade GuitarHero i 6 timmar, tryckte i oss 1½ chips påse, en stor chokladkaka, 4 liter Cola plus ett skrov senare på kvällen. Kalla mig tjockis. Men kusin Sara och hennes kille Ted kom och lekte med oss och göteborgare som han är så var vi tvugna ta med han på Frasses innan dom for hem så han inser att de är så mycket bätter än McDonalds.


Nu är den stora frågan vad jag ska roa mig med idag? Jag är redan uttråkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0