I wanna keep it, though I eat it...

Igår var jag och Robin på våran första date, efter bara 2½ månad - Inte så snabba med andra ord! Men de var mysigt!
Först middag på LillaKina med t om vin till maten, sen bar de av på bio där vi först sprang på Robins syster plus kille. Jaha okej two family member down, three to go. Imorgon t om! Hahaha aja jag klarar mig nog. Ska nog lyckas prata sönder dom med.
Hursomhelst så såg vi Australia. MYCKET bra film. Lite lång med sina nästan 3 timmar, men de hände något hela tiden så man hann inte bli less. Rekommenderar att se den!
Sen kvällens stora skandal var att jag inte orkade äta upp popcornen vi köpte! Jag orkar alltid !! men inte den här gången tyvärr... de måste vara nå fel på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0