Now I Hate Sleepin' Alone Why Don't You Come With Me

Jag börjar ana ett liknande mönster i mitt liv - Och de mönstret har med djup sömn att göra. Och gärna i rörande fordon. Sätt mig i en bil, Poff! så har jag somnat. Sover bättre sittandes i ett tåg än liggandes. Kan lätt klämma ihop mig till en vettig sovställning i ett litet säte och sen sova så i några timmar. Om ens kropp mår så bra efter däremot kan vi lämna osagt.


( Dubbelhakan bjuder jag på )

Detta verkar även gälla min omgivning. Hmm ?




Slutsatts - Vi är ett trött folkslag som inte klarar av en resa i vaket tillstånd. Fast jag tror ändå Anna är den mest sömniga av oss alla.


Och med de här vill jag bara ha sagt ett stooort god natt till alla! GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, jag hatar att sova sittandes, snarkar när jag gör det och väcker mig själv. Myyyycket skönare att ligga ner ;) Fast så länge som man har en kudde kan det faktiskt bli rätt skönt ändå.



Jag kommer antagligen upp till norrland sista veckan som mor, Anna och Hans är uppe. Antingen det eller ingenting alls. Beror väl på. Men vill ju komma. Det har liksom blivit en sommar grej, utan norrland blir det ingen riktig sommar. Vi har ju inte alla mygg och extra kalla sjöar här nere. Eller morfars JORDGUBBAR :D :D

2009-07-13 @ 22:58:11
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0